22 Ağustos 2011 Pazartesi

Her Aşk Duygusaldır, "Ama..." Öncesininde Sonrasınında Katilidir Mutlaka.

Her Aşk Duygusaldır, "Ama..." Öncesininde Sonrasınında Katilidir Mutlaka.Her Aşk Duygusaldır, "Ama..." Öncesininde Sonrasınında Katilidir Mutlaka.

Bu yazdıklarım Gerçeği bire bire yaşanmış, her insanın bir köşesinde saklı duran tüm duyguların tercümanı olabilir, yalnızca okumaya devam et. Şimdi duyacakların, hayatının büyük bir kısmında benden duymadığın kelimeler olacaktı. Ve sen söylediklerimden sonra ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktın. Kalbinin ritmini duyar gibi oluyordum, büyük bir heyecan kaplıyordu tüm vucudunu, ne diyeceğimi merakla bekleyen gözlerle, tek bir kelime çıkabilmişti dudaklarından.

- Hadi !

Yaklaştım, ve eğildim biraz sana, kısık bir tonla söylüyordum.
Seni seviyorum ama...
Bu kadar mı diye düşünmeye başlamıştın, sabırsız bir ton ve şaşkın bir halde, nasıl yani ama? Seven insanın içinde ne gibi duygular saklıdır ki sevgisinin sonuna üç nokta getirecek tehlikeli bir cümle kurabilir. Bazen oluyor du, aslında bu ilk oluyordu. Başlamadan biten bir sevdanın son demlerini yaşayan bir kaptanın gemisini terk etmeme inadı gibiydi o sözcüklerimde ki, ama...

Görüyor musun? Sende bir katilsin. Bende öyle. En güzel sözcüklerin sonuna koyulan tek bir ama, öncesininde sonrasınında katilidir mutlaka.

Ve devam ediyordum konuşmaya... Seni seviyorum ama bir daha asla görüşemeyeceğiz. Burada, yanında, mutluluktan uçmam gerekirken, gitmek zorundayım. Çok üzgünüm, nedeni sorma, her insanın bazen çok zorda kaldığı bir durum vardır ya, işte bende o durumlardan birini yaşıyorum. Seni daha fazla üzmemek üzere, duygularımı açıklıyor ve gidiyorum...

- Peki ya neden ? Nasıl olur ? Anlamıyorum seni ! Gitme ! Bende seni seviyorum !

Söylenemeyen ama içinden geçirilen onlarca, yüzlerce kelimeden bir kaçıydı o haykırışlar. Insan ne kadar çok severse sevsin, bir ama katilidir tüm duyguların. Ve her duygu bir amanın yalnızlık dramıdır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler...