1 Eylül 2011 Perşembe

Seni Sevmek, Seni özlemekmiş Aşk

Seni Sevmekmiş Aşk

Seni özlemekmiş, seni sevmek, sana saygı duymakmış aşk. Senin yanındayken kendi varlığını kaybetmek yok olmakmış. Anlamsız sorularla karşılaşmak kaçamak yanıtlar vermekmiş sana ve kıyamamakmış sevdiği insana, gözünün başkasını görmemesiymiş aşk...
İşte kısaca aşkın tanımıymış bu satırlar. Sana açıklamak istediğim o kadar çok şey var ki. Öncelikle seni sevmek hayatımın belki en anlamlı olayıydı. Seninle geçirdiğim günler o kadar güzeldi ki, göz açıp kapayıncaya kadar geçti.
Asla pişman değilim ve asla pişman olmayacağım yaşadıklarımdan.
Kısa zaman belki bir ömür sığdırdık.Dolu dolu bir sevgi coşkusu yaşadık.
Senin gülüşün, bakışın, hatta kızman bile çok hoştu.
Bazen kendimi kaptırıyorum mutluluğun akışına.
Seni tanıdıkça kendi hayatımdan kopmaya başladım.
Günlerim seni düşünmekle geçiyordu. Deli gibi seviyordum
Bir tanesi şunu asla unutma. Diyorum ya Seni Sevmekmiş Aşk…

Bir ilişkiyi en çok yıpratan şey güvensizliktir. Anlamın belki, belki de inanmadın benim seni bu kadar sevdiğime...
Çok kez alttan aldım çok kez olabilir düzelir dedim kendi kendime ama olmadı.
Ve buna mantığım karar verdi halen kalbim seni seviyor, ellerim, gözlerim, ve dudaklarım seni arıyor. Ama artık çok geç bir tanesi.
Kalbim seni seviyor. Bedenim seni istiyor beynim hayır olmaz diyor. Ruhumsa kaosta... “Bağlanmamam lazım bu aşka...
Ama kendimi avutuyormuşum, kapıldım sana. Senin tenine dokunmak mutluluk içinde bir rüyaya benziyordu. İçimde yıllardır katılaşmış buzları bir bir çözüyordun. Korkuyordum senden hem de çok korkuyordum,beni kullanır ve bir oyuncak gibi kenara atar diye.
. Her şey çok güzel giderken birden aramıza anlayamadığım bir soğukluk girdi. İşte kopuyordun benden. Seni sevemiş aşktan ybir yalnızlığa sürükleniyormuşum yavaşça, Sonra bira şişeleri geldi avunma kaynağım ve ardından sonu gelmeyen karanlık ve uykusuz geceler.
Bana güvenmemekle çok büyük hata yaptın. Güvenmesen bile bunu bana benim yüzüme yansıtmamalıydın.
Ama biliyor musun sana kızmayacak kadar çok sevmişim seni.
Artık çok yoruldum bu aşktan... olamadı. Seninle arkadaş kalma kararını ben verdim belki ama öyle olmamalıydı. Seninleyken acı çekmek ve alttan almaktansa böyle olması gerekiyordu. Kalbim çok fazla yüklendi kaldıramıyor artık seni.
Sana bir sürpriz yapacağımdan bahsederdim hep ama bir türlü yapamamıştım
Neydi biliyor musun?
Oda düş oldu gitti. Seni Sevmekmiş Aşk diyebilmekten öte, sonsuz bir mutluluğa açılan kapıları kapatıp gitmendi, en büyük yalnızlık, en büyük dram…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler...