23 Ağustos 2011 Salı

En Sevdiğim Melodimdin Sen

En Sevdiğim Melodim SenEn Sevdiğim Melodimdin Sen

Bir yol ki senin bendeki adin sadece çikmazlara çikiyor.
Bir çaresizlikten baska bir çaresizlige adimlarim oluyor gözyaslarim. Oysa sen beni hiç aglarken göremedin. Sana dogru attigim ürkek adimlari göremedigin gibi. Düslerimi karanlik uçurumlara bir bir firlatirken senin hala kalbimin bir yerinde oldugunu hissederdim. Kaçis yoktu senden,askindan...Solugumu bile çalmistin benden. Her gece uykusuzluk nöbetlerim,hiçkirarak aglayislarim olmustu farzlarim.
Kaçiyordu gözlerin gözlerimden,kaçiyordu gülümseyisin yüzünden,kaçiyordun benden;ardindan bakmakla hükümlüydü gözlerim,basimi yere çevirip yüzünün gölgesini görebilmek oldu tek lüksüm. Simdi ben de kaçiriyorum gözlerimi,gülümsememi senden. Tek farkimiz kaldi geçmis günlerden;sen benden kaçiyordun ben senin kaçisindan kaçtim...
Simdi baska umutlara olta atiyorum sig kiyilarda. Senin derinliklerine dalmiyorum artik. Her olta kipirtisinda belki diyorum sonra yeni bir yem takiyorum oltama ve tekrar denize...her seferinde biraz aciyor yüregim çünkü benim tek yemimdi kalbim. Yine de kimseyi senin kadar istemedim,kimse incitmedi senin kadar ve gelmeyecegini bilmeme ragmen beklemedim kimseyi senin kadar. Ama olmadi tek sonuç bu ;olmadi. Yikintilari da vardi hayatin yikintim oldun. Harabemdeki en degerli kül yiginim oldun. Bir tek seni savuramadi gönlümün hirçin rüzgarlari. Bir tek senin açtigin yarayi kapatamadi kalin duvarlarim...
Sen diyor dilim gözyaslarim oluyorsun,sen diyor gözlerim kalbimdeki serçe oluyorsun ama bir türlü uçup gitmiyorsun. Seni gördügümde attigim her kahkaha saklamaya çalisiyor yipranmisligimi. Ne zaman inadimi bastirip akacak gözyaslarim ya da ne zaman sana bagli iplerle kurdugum yanmis köprü yikilacak tepeme bilmiyorum. Sen kaçmaya devam et benden durmadan kaç ne olur. Altinda kalma bu agir yükün,bilme bir hayati nasil sarstigini,bilme bir çift gözü kaç kez aglattigini,bilme bir yüregi nasil kanattigini...
Simdi senin çocuk gözlerinde görmek istedigim tek sey bir parça mutluluk. Benim tek umudum ayni melodide vücut bulan iki nota olmakti seninle birlikte. Müzisyen gitarimin sen teline erken vurdu parmaklarini,gitarinin ben telini unuttu. Ayni sarkinin iki dizesi olamadik,hatta ayni sarkicinin dudaklarinda bile yankilanmadi adimiz.
Yine de benim sözlerini hiç duyamadigim en sevdigim melodi sendin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler...