18 Ağustos 2011 Perşembe

Mehmet Coşkundeniz - Bahanesi Bol İlişki

Bahanesi Bol İliski

Bahanesi Bol İlişki

'Ben herkesin içinde duygularımı gösteremem'

Çekingen insanlar vardır ve bunlar duygularını gösterme konusunda sıkıntı yaşar.Ancak siz ona cesaret verirseniz bunu aşabilir.Siz cesaret verdiğiniz halde hâlâ bunu yapamıyorsa durum vahim demektir.Bunun iki nedeni var.Ya sizinle sıkı fıkı olmak istemiyor ya da birilerinin sizi öyle görüp bir başkasına aktarmasından korkuyor.O bir başkası kim ki ? Elbette ki hayatındaki ikinci kişi .Belki de üçüncü ...Kim bilebilir ki ?

'Bu ara çok sorunum var...'

İnsanız,hepimizin sorunları olabilir.Ancak bu sorunları tek başına aşmamız gereçekten zordur.Bu durumda en yakınımızdaki kişiye sarılırız.Doğal olarak en yakınımızdaki kişi de aşık olduğumuz insandır.Sorunları olduğunu söyleyip bunu sizinle paylaşmıyorsa o zaman ortada öyle bir sorun yok demektir.Bu sadece sizi kendinden uzak tutmak için uydurduğu bir bahanedir.

'İşim çıktı gelemiyorum...'

Bir sevgili bunu kaç kez söylerse kabul edebilirsiniz? Bir ? İki? Üç,dört beş? Peki son zamanlarda neredeyse her randevunuz öncesi bunu söylüyorsa kabul eder misiniz?Bir insanın bir kaç kez bu şeklilde işinin çıkması normaldir.Ama bunu alışkanlık haline getirmişse durun ve bir düşünün.

'Beni biraz rahat bırak...'

Bir de bu bahaneler var ki ; evlere şenlik gerçekten .Hem bir ilşkinin içinde olacaksın,hem de canının istediği gibi davranacaksın.Yok böyle bir şey .İlşki sorumluluk isteyen,paylaşımların yaşandığı bir olgudur.Herkes bireysel davranacaksa ilişkiye ne gerek var?Bu söz tamamen bir kaçış sözüdür.

'İlişkimiz yoruldu,dinlendirelim'

İşte en saçma,en inanılmayacak bahane.Ama ne yazık ki ,aşığız ve gözümüz kör olduğundan,inanmak istemediğimizden bu saçma bahaneye bile inanıyoruz.Hatta kendimizi suçlayıp bunu söyleyen kişiye bir de hak veriyoruz.Hayır arkadaşlar,ilişki yorulmaz.Bilin ki ,bunu söyleyen kişi sizden bıkmıştır.Bu ilişkiyi artık yürütmek istemiyordur.

'Evlilik bana göre değil'

Peki kime göre?
Hem nesin sen,evlilik uzmanı mı ?
Nasıl anladın öyle ?
Haydi başından bir kaç evlilik geçse de bunu söylesen anlayacağız.Ama o da yok .Bu söz şu anlama geliyor:"İlişkimiz fazla ciddiye bindi.Görünen o ki evliliğe doğru gidiyoruz.Ama ben seni seviyorum.Yani insan olarak seviyorum da sevgili olarak artık aynı hisleri taşımıyorum.Bu durumda evlenmemiz doğru olmaz .Ya bir süre daha böyle devam edelim ya da sen ille de evlenmek istiyorsan ayrılalım." Boşuna umutlanmayasınız diye bu sözü sık sık söylerler.Hatta arkadaşlarla buluştuğunuzda bunu söylemeye özen gösterirler ki,ileride ayrıldığınızda "Ben söylemiştim,tanıklarım bile var" diyebilme hakkına sahip olabilsinler.Uzun soluklu ilişkiler bir yerden sonra şekil değiştirmek zorundadır.İşte o şekillerden biri de evliliktir.Evlenmekten bu kadar kaçınan biri ilişkiyide istemiyor demektir.Sizde onu istemeyin o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler...