18 Ağustos 2011 Perşembe

Mehmet Coşkundeniz - Kadın Ağzından Erkek Tanımı

Kadınlar Nasıl Erkek İstiyor?

Kadın Ağzından Erkek Tanımı

Twiter'dan ve Facebook'tan hanımlar nasıl erkek istediklerini yazdı.Hepsini önceki sayfada okudunuz.Şimdi yine bir kadının ağzından erkeklerin gerçekte nasıl olduklarını okumak ister misiniz? Okurum Dilek Gizem Saraç bunu gerçekten çok iyi toparlamış.Buyurun...
  • Kapalı isterler,gördükleri her açık kadına bakarlar.
  • Oturaklı isterler,oynakların peşinde koşarlar.
  • İyi bir ev kadını isterler,bardan diskodan çıkmazlar.
  • Güzel olsun isterler,o güzel kadına her bakana erkeklik taslarlar.Birini çok isterler,elde edince başkasına kayarlar.
  • Çok ararsın "Güvensizliğin beni boğuyor" olur.Aramaz güvenmeye çalışırsın, "Beni ilgisizliğinle dışarıya yönlendiriyorsun" olur.
  • "Her zaman bakımlı ol" derler,kendine biraz özen gösterirsin, "Benim maaşım senin makyajına yetmez" derler
  • Ev kıyafetinle karşılarsın paspal olursun,giyinip hazırlanınca "Kim için süslendin" olursun.
  • Erkekler toplanıp kafa dağıtmak için dışarı ççıkabilirler,biz aynı şeyi teklif edince "Sana güveniyorum ama etrafındakilere güvenmiyorum" derler.
  • Kavga değil huzur isterler,saygı gösterir susarsın, "Sen eskiden böyle değildin " derler.
  • Erkeklerin "kankim" adı altında kız arkadaşları olabilir,çok doğaldır,ancak kadınların olamaz.Çünkü onlara göre ateşle barut yan yana durmaz.
  • Evlenicek kız, eğlenicek kız " diye kadınları ikiye ayırırlar.Evlendiklerinde de "Monotonluktan sıkıldım.Eğlenmeye de ihtiyacım var" derler.
  • İlk tanıştığımızda bizi mini etekle,makyajlı,boyalı saçlarla beğenirler.Elde etmek için bin dereden su getirirler.Elde ettiğinde ise "Ben doğal severim,açık saçık giyinme,benim başımı belaya sokma,bu saç rengi sana hiç yakışmıyor,mini etek sende hiç hoş durmuyor" gibi laflarla bizi değiştirmeye çalışırlar.
  • Yatakta iyi bir partner beklerler,biraz fanteziyle heyeca n katarsınız,"Bu tecrübe nerden geliyor,bunları nerden biliyorsun?" diye sorguya tutarlar.
  • "Ben hatalı olduğum yerde özür dilemesini de bilirim" derler ama hiçbir zaman haksız olduklarını kabul etmezler.Onlar hep ak kaşıktır,anlayışsız olan siz olursunuz.
  • Biz onları arayıp ulaşamadığımızda hep bir bahane vardır,hep önemli bir iş vardır.O ulaşamadığında ise yanınızda mutlaka başkası var olur.
  • Özveri beklerler, "Sen bana bir adım gel ben iki adım atarım" derler,siz koşarsınız ama o olduğu yerde sayıklar.
  • Çok gülersin hoppa olursun,ağlarsın sulu göz olursun,konuşursun dırdırcı olursun,susarsın sıkıcı olursun.
  • Son olarak şunu söylemek istiyorum aslında konu bana göre şudur.Erkekler her zaman ilk tanıştığında size aşık olur ve kendi erkek zihniyetlerini bildikleri için de sürekli sizi değiştirmeye çalışırlar.Siz onun istekleri yönünde değişirseniz,onun gözünde eskirsiniz.Siz her şeyinizle kendinizi ona teslim ederken o sizi terk eder ve ilk tanıştığınızdaki size benzeyen birini aramaya başlarlar.Ve erkekler ne istediklerini bilmedikleri sürece bu arayış böyle devam eder gider.Sponunda her iki taraf da mutsuz olmaya mahkum olur.
 

Evet, Dilek Gizem Saraç'ın yazısı böyle.Kadınlar bir yandan istedikleri erkeğin tarifini yaparkenibir yandan da eldeki erkeklerin durumunu böyle açıklıyor.Biz de bugün yazıya bir tweet ile nokta koyalım "En iyi erkek anasından doğmamış erkektir" (elissa_74)

 
Bu içerik posta gazetesi köşe yazarı Mehmet Coşkundenize posta gazetesindeki yazısına aittir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler...