18 Ağustos 2011 Perşembe

Mehmet Coşkundeniz - Kadınlar Nasıl Erkek İstiyor?

 

Kadınlar Nasıl Erkek İstiyor?

Kadınlar Nasıl Erkek İstiyor?

Erkeklerin kafasını karıştıran bir sorudur bu.Kadınların nasıl bir erkek istediği konusunda çeşitli araştırmalar,bilimsel veriler,anketler var.Sosyal medyayı kullanarak bir anket de ben yaptım.Aşağıda okuyacaklarınız bire bir ,gerçek kadınların cevaplarıdır.Bu nedenle çok önemlidir,erkekler için bulunmaz bir nimettir.

TWİTER'DAN CEVAPLAR...

  • Saygılı ,anlayışlı,yardımsever, romantik,yeri geldiğinde maço,dinlemeyi bilen cimri olmayan ama tutumlu (OzgeUthsyn)
  • Konuşmalara doyamadığım ; iyi ,kötü ,saçma her şeyi bir an önce anlatmak istediğim.Aynı anda aynı şeyi söyleyebildiğim. (selmasemiz)
  • Sahiplenen ,sadık , kültürlü ,romantik ,biraz kıskanç ,lafını dinletebilen ,öz güveni yüksek ,düşünceli ve merhametli...Ayrıca uzun boylu. (crn_shn)
  • Yaşamayı seven,dinleyen ,huzur veren aynı zamandahayata dair amacı olan . (SenayAL)
  • Zeki ,sadık. (denizkatiel)
  • Adam gibi adam olsun. (_merveilleuse)
  • İşi olmalı.Ailesine,arkadaşlarına,çevresine sahip çıkmalı.Çirkin yada yakışıklı olmamalı,parası çok olmamalı,tek eşli,sadık ve sosyal olmalı,sporu ,hayvanları sevmeli,sağlığına önem vermeli. (_Hudaverdi)
  • Beni benden çok düşünecek kapasitede bir erkek olmalı. (arc_elif)
  • Dürüst ,kendine güvenen ,işi gücü olan ,vicdan sahibi,hak edilen değeri veren,güçlü,yerine göre hareket etmesini bilen ,sadık,kıskanç olmayan,anlayışlı,espritüel.Tabii böyle biri yok (BilgeSltnOkuyan)
  • Kendine, karşısındakine güven duyan ,karşısındakinin kararlarına saygılı,arkasında duran ,özgürlük hakkına saygılı,hayatı kolaylaştıran,beraber vakit geçirmekten ve yaşlanmaktan keyif alabileceğim,iyi ki hayatımda dediğim,baaşrılı,anlayışlı ,merhametli,şefkatli,sanatsever,insansever,hayvansever,neşeli,görgülü,içten ,duyarlı. (xaycex)
  • Kesinlikle dürüst ! (Honelly)
  • "Hafta sonu buluşalım mı ?" diyen değil,"Ne yapıyorsun bırak gel özledim!" diyen bir erkek. (sstrawberryy)
  • Anlayışlı olsun. (thalia_89)
  • İlla ki isteyeceksek ,kaslı , muntazam vücutlu ,az kıllı ,keskin yüz hatlı olsun,gerisi hep aynı zaten. (Isodel)
  • Yanındayken dünyadaki herşeye karşı koyabilecek güçte olduğunu hissedebildiğim,her anlamda, her şeyiyle güçlü bir erkek. (emelmass)
  • Yükte Pascal Nouma ,pahada Sean Penn gibi mümkünse... (askpirensesi)
  • Gözleri aşkı görsün,kulakları sevgimi duysun,kalbi kocaman yumuşacık bir yastık olsun. (asya8883)
  • Dürüst,bir de sadık. (esmator)
  • Güvenilir,saygılı,sempatik  ve olgun bir erkek isterim.Zaten böyle muhteşem bir adama sahibim şükürler olsun ki (burcuozalp)
  • İlk görüşte heyecanlanacağım,sadık ,beni benim onu sevdiğim gibi sevebilecek ,aklı başında, beni her durumda koruyup kollayan,yanında kendimi güvende hissedeceğim,dinine bağlı (Dirty_G1rLs)
  • Gerçekten aşık olan ,dürüst,değer veren ve bu değeri de hissetiren. (zeynusko)
  • Sadık ,dürüst ,yakışıklı. (mervearme)
  • Sevdiğini söylemeyi erkekliğine yakıştırabilen. (gamze_ars)
  • Kesinlikle vicdanı olan. (cemre77)
  • Anlayışlı ve huzur veren. (oakyamaner1903)
  • Mümkünse tek eşli olsun. (Printesa90)
  • Akşam eve geldiğinde uyuyup kalan.Uyusun ki "Başım ağrıyo" demek zorunda kalmayayım her defasında. (sirinselcadi)
  • Güvenilir,değer bilen ve değer veren,birazda yakışıklı. (zeepcvk)
  • Kadınsal duygulara sahip bir erkek olsa fena olmazdı. (sapsalkiz)
  • Duyarlı,sadık,dürüst ve mümkünse aşık. (dLiKaRuS)
  • "Beraber yaşayalım " değil "Evlenelim" diyebilen bir erkek, geleneklerine bağlı ,aile adabı olan biri kaldıysa iyi olurdu. (melenmuren)
  • Kesinlikle güven veren ,aşık, sohbetine doyum olmayan ,ipler onun elindeyse bile kadına şans tanıyan bir erkek. (symoztrk)
  • Sevgisini kelimelere dökmek yerine çaba gösteren biri olsa kafi. (misinemis)
  • Sıcaek ,merhametli, güven veren ,milli ve aile değerleri kuvvetli ,olgun,iç çekişmeleri olmayan ,huzurlu ve dingin bir erkek. (sky_nile)
  • Elimi tutarken kafası dik olan bir erkek (mlszrl)
  • Fenerbahçeli olsun,hatta tribüncü falan olsun,deplasmana maça gidelim. (aycaderin)
  • Hissetiği ile yaptığı şey arasında uçurum olmayan biri. (hacer_klc)
  • Güven veren ,yakışıklı,düşünceli,ilgili. (mihribanyasar)
  • Süpriz yapmayı bilsin."Hadi şuraya gidiyoruz hazırlan" desin (haticecoban)
  • Sadık,aşık sempatik,birazcık yakışıklı ve yanında huzur bulduğum. (ciqdemmm)
  • Beni anlayan,beni seven ,değer veren,aşık ,gözleri benden başkasını görmeyen, sadece beni isteyen. (mErWe_cik)
  • Nazik ve kadınının üzerine titreyen. (ElifGuzell)
  • Bütçe,birikim,yatırım yapan,borç yönetebilen,kart borcunu her ay kapatan, iyi kredi sicilli,para karakteri sağlam.Çünkü parasını yönetebilen erkek hayatını yönetebilir. (ozlem_denizmen)
  • Kendi dertlerini anlatıp,hastayken baktırıp,her işini yaptırıp,benim ihtiyacım olduğunda yok olmasın. (demetbiberoglu)
  • Sevgisini benim kadar yoğun hissetmeli,odun diye tabir edilen kalıbın dışında olmalı. (Handan Kalmi)
  •  

FACEBOOK'TAN CEVAPLAR...

  • Kalben ve vechen yanıma yakışsın ve benden daha bilgili olsun... (Gizli Özne)
  • Yokluğumda bile hissettin beni..kollarını açtığında bi liman gibi sığınabileyim ona...vazgeçebilsin herşeyden ve vazgeçirebilsin beni herşeyden... (Nurcan Çiçek)
  • Bana güvensin,sadık olsun,dürüst olsun,gönlü zengin olsun beni sevsin (Gülçin Yaman)
  • Benim ve kendi hakkını sonuna kadar koruyan,bırak bir fiske vurmayı,kötü söz söylemekten bile çekinen. (Hatice Yoksul)
  • Gercekten ne istediğini blmeli ama verdgi kararda dürüst ve söznu tutmalı. (Yağmur Durmuş)
  • Asla yalan söylemeyen,bağırarak değil bakışlarıyla herşeyi anlatabilen,esprili ,anlayışlı,başımı güvenle omzuna dayayabileceğim bir erkek. (Yeliz Gezer)
  • "Ben kadınımla beraberken kendimi mutlu hissediyorum" diye düşünerek başka kadınlarda huzur ve mutluluk aramasın.. (Senem Güler)
  • Kendisine saygısı olan, kültürlü,nerde ne konuşulacağını,nasıl davranacağını bilen,omuzuna başımı koyabileceğim ve ağladğmda  esprili,beni gözlerimden anlayacak kadar hisli, anlayışlı ve duygulu olmalı... (Gül Endam)
  • Dokunmaya kıyamayan ,hep il günkü gibi sevip yanımda heyacanlanan ve en önemlisi bunu herkesin önünde gösteren. (Sedef Defne Pektaş)
  • "Neye kızdın şimdi? Ben ne yaptım? Seni anlamıyorum" demeyen ve hayatın her alanında benimle mutlu olabilecek bir erkek istiyorum (Özlem Aslan)
  • Beni sürekli alışverişe götürsün. (Aysenur Atyıldız)
  • Yeri geldiğinde empati kurmayı bilsin, çok para vermeyi değil ilgi göstermeyi bilsin. (Yasemin Arslan)
  • İleri görüşlü ve mantıklı bir erkek makbul olanıdır. (Firdevs Ergen)
  • Benden başka kadınla olmasın,olacaksa da benden ayrılıp öyle olsun. (Serpil Şahin)
  • Che Guavera gibi devrimi yeniden elde edecek militan istiyor kalbim. (Bayan Che)
 
Bu içerik posta gazetesi köşe yazarı Mehmet Coşkundenize posta gazetesindeki yazısına aittir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler...