18 Ağustos 2011 Perşembe

Erkek Çelişkileri

Erkek Çelişkileri

Erkek Çelişkileri

İlk Gün Tanrım bu kadın Afrodit’in ta kendisi... Ne yapıp edip telefonunu almalıyım.Bir bahane lazım.Tamam, buldum.”Affedersiniz,bu projeyle ilgili bir şey sormam gerekebilir.Telefonunuzu alabilir miyim?” Verdi ama numaraları söylerken çok soğuktu.Galiba beğenmedi beni.Aman canım,sanki dünya güzeli.Hem şöyle bir bakınca bacakları da çarpık duruyor. O Günün Akşamı Offff,hatun aklımdan çıkmıyor.Arasam mı? Ne diyeceğim arayıp? Daha bugün çalışmaya başladık. Ararsam hemen havalara girecek.Dur bakayım bir çaldırıp kapatayım telefonu.Al işte evde bile yok. Kimbilir kiminle nerede.Belki de sevgilisi vardır.Zaten böyle güzel hatunları hep başkları kapar.En iyisi ben eski sevgilimi arayayım. Ertesi Gün Olmaz ki kardeşim.böyle de giyinilmez ki... İnsanın baktıkça bakası geliyor.Üstelik yanımdaki masada çalışıyor.Ben bütün gün nasıl iş yapacağım? Öğle yemeğine birlikte çıkmayı teklif etsem mi? Topla oğlum cesaretini. “Yemeği birlikte yiyelim mi?” Başkasına sözü varmış... Yahu bu kendimüni ne sanıyor? Bulunmaz Hint kumaşı mı? Ben de yemeğe iş yerinin en seksi hatunuyla ineyim de görsün gününü. Üç Gün Sonra Arkadaş hatun bir kez bile bakmadı.Gözüm sürekli üzerinde.Baktığımı anlamıyor mu? O da ne? Bana doğru bakıyor.Yanına çağırıyor... Allah Allah ne oldu acaba? Bilgisayarında bir programı açamamış.Sanki ben onun asistanıyım.Yardım ettim ama bu son.Bir daha beni bunun için çağırırsa kendisine bir yardımcı tutmasını söyleyeceğim.Sinir şey... Aynı Gün Akşam Çok sinirliyim çok...Yahu ben ki,istediği her kadını elde etmiş insanım ne oluyor bana? Bu hatunun yanında iki kelimeyi biraraya getiremiyorum.Acilen toparlanmalıyım.Dur şuna bir telefon edeyim.Çalıyor.. Açtı...Alo diyor...Ne diyeceğim şimdi? Hay Allah açacağını hiç düşünmemiştim.Sesim çıkmıyor tanrım, dilim tutuldu...Bir daha alo dedi. “Eeee,şeyyy,merhaba...” “Siz kimsiniz?” “Ben şeyyy....” Oh be ihayet konuştum.Tanıttım kendimi.Gerçi projeyle ilgili bir iki soru sordum ama bu da bir başlangıçtır.Hem telefonda gayet hoş konuştu.Galiba o da bana karşı bir şeyler hissediyor.Yarın yine öğle yemeğine davet edeyim. Yine Ertesi Gün Yemekteyiz...Konuşurken öyle güzel bakıyor ki... Ve de çok güzel gülüyor.Aşık oluyorum.Havadan,sudan, ,şten,güçten konuşuyoruz.Artık onu akşam yemeğine davet etmenin zamanı geldi.Bu akşam çıkamazmış. Arkadaşları ona gelecekmiş. Kesinlikle bahane uyduruyor.Tamam artık bu son.Bir daha onunla iş dışında tek kelime konuşmayacağım.Benimle olmak isteyen bir sürü kadın varken ben tuttum bu çarpık bacaklı hatınla uğraşıyorum.Deli miyim neyim... 10 Gün Sonra Akşam Telefon çalıyor...Kim olabilir ki bu saatte? “Alo?” Aman tanrım o... Arkadaşlarıyla toplanmışlar beni de çağırıyor.Ne giyeceğim şimdi? Ütülü gömleğim bile yok.Eve giderken çiçek alsam mı acaba? Hangi çiçeği sever ki?Gül alsam aşık olduğumu belli ederim, olmaz. İyiysi mi şöyşe kır çiçeklerinden bir demet yaptırayım.İddiasız olsun. Bir Sonraki Gün Harika bir akşamdı.Arkadaşları da kendisi gibi çok tatlı.Hiç yabancılık çekmedim.Benimle de çok ilgilendi.Neredeyse bütün akşam yanımda oturdu. Arada bir ellerimiz birbirine çarptı çok heyecanlandım. Yalnız o çocukla niye o kadar samimiler anlamadım. Yani tamam, arkadaşı, dostu olabilir ama ne o öyle durup durup sarılmalar? Ben gelemem öyle şeylere. Arkadaş arkadaşlığını bilecek kardeşim.Şu anda yan masadan bana gülümsüyor. Dur biraz surat asayım şuna da fazla samimiyeti sevmediğimi anlasın. 2 Gün Sonra Nihayet razı ettim onu ve bu akşam ilk kez baş başayemeğe çıkacağız..Şöyle pahalı bir restorana götüreyim de etkileyim onu.Offf, yine çok şık ve güzel ya...Gülerken içimi eritiyor. Kadehi, çatal, bıçağı tututşu çok zarif.Bu kadın benim hayatımın kadını.Kesinlikle eminim.Ona olan duygularımdan söz ediyorm.Tabii üç kadewh şaraptan sonra ancak cesaret edebildim.Ama ne dedi ban? Hazır değilmiş,zaman istiyormui vs. vs... İşte bu kadar yüz verirsen olacağı budur.Ben zaman falan veremem kardeşim. Bu çarpık bacaklı kadınla daha fazla uğraşamayacağım. Hem zaten bu işin bahanesi.Tak sepeti koluna herkes kendi yoluna...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Teşekkürler...